Idea Bank (Ідея Банк): Чи клієнти Інтернет Банкінгу отримують більше?! // 30.04.2015

Сьогодні сучасна людина вже не уявляє себе без телефона з доступом в інтернет та камери, планшета та інших гаджетів. // 30.04.2015

У часи соцмереж та touch screen, QR-кодів,  різноманітних мобільних додатків та 3G не відстають від інновацій і банки. Вони створюють свої представництва, шукають клієнтів, розігрують підвищені ставки до депозитів та кредитують там де сьогодні є всі - у віртуальному просторі, в інтернеті. І роблять це за допомогою систем інтернет-банкінгу.

Щоб дізнатися більше про ці системи, ми звернулися до Ідея Банку, який входить у десятку банків з найкращим інтернет-банкінгом та є лідером по впровадженню систем інтернет-банкінгу за версією журналу «Банкиръ». Більше про функціонал інтернет-банкінгу та його розвиток ми попросили розповісти Директора альтернативного каналу продажу ПАТ «Ідея Банк» Андрія Малахова.

Які основні операції з фінансами дозволяють сьогодні робити сучасні системи інтернет-банкінгу?
Системи дистанційного обслуговування дозволяють здійснювати операції з рахунками та картами, переказувати кошти по Україні, поповнювати мобільний телефон, сплачувати комунальні послуги та послуги інтернет-провайдерів. Більш функціональні системи інтернет-банкінгу дозволяють дистанційно відкривати і поповнювати депозити, погашати кредити. Наша система «Idea Bank Online» дозволяє здійснювати також регулярні платежі та платежі з відкладеною датою.  І ми постійно працюємо над розширенням функціоналу і-банкінгу та його інтерфейсом, прагнучі зробити обслуговування своїх клієнтів ще більш простим та зручним.  

Чи є якісь особливі операції, які дозволяє робити система «Idea Bank Online»?
Так, за  допомогою системи «Idea Bank Online» клієнт може замовити виготовлення платіжних карток. Наш банк один з небагатьох, який дозволяє в системі відкривати рахунки. Також нещодавно ми додали можливість оформлення страхових полісів таких, як «Автоцивілка», «Каско», «Страхування майна», «Туристичне страхування» та «Зелена карта». Має система також послугу миттєвого переказу з карти будь-якого банку на карку будь-якого банку, знаючи лише номер картки отримувача без повних його реквізитів. 

А які операції найчастіше здійснюють Ваші клієнти в системі «Idea Bank Online» ?
Найчастіше сьогодні наші клієнти здійснюють операцій з депозитами - це близько 65%, далі йдуть поповнення мобільних телефонів, перекази між своїми картками та рахунками, а також перекази за межі банку, такі як оплата рахунків, погашення кредитів, комунальні платежі тощо.

- В чому популярність системи і чому саме операцій з депозитами так багато?
Система Інтернет - банкінгу «Idea Bank Online» дозволяє не залишаючи домівки, чи просто в дорозі по Україні та за кордоном керувати своїми коштами та здійснювати різноманітні операції. Оформлюючи депозит Клієнт має змогу отримати до 1,5 % додатково до ставки по депозити використавши можливість скористатися партнерською програмою Банку з компанією «Happy Scan».  Окрім цього, кожен користувач нашої системи розуміє фінансову вигідність її використання, тому що оплачувати кредити, різноманітні послуги, здійснювати комунальні платежі в системі «Idea Bank Online» можна за значно нижчими тарифами, а ніж у відділеннях банків чи пошті. Також клієнти, які оформлюють депозити через систему І-банкінгу мають  вищі відсоткові ставки.  Сьогодні через цю систему розміщають кожен 5 депозит  банку.

Зазначимо також, що інтерфейс системи та її дизайн дають можливість клієнтам користуватися послугами банку просто з планшетів та смартфонів, чи ультра буків, які з кожним днем набувають все більшої популярності. Idea Bank Online адаптовано до використання без інсталяції та додаткового програмного забезпечення.

- На скільки безпечно довіряти свої кошти системам інтернет-банкінгу?
Безпеку доступу до «Idea Bank Online» гарантує система одноразових паролів, що пересилаються за допомогою СМС-повідомлень на узгоджений з клієнтом номер телефону, а також система антифішингу, що використовує вибрану клієнтом графіку. При виконанні активної операції, ви повинні ввести у спеціальне вікно одноразовий пароль (Код підтвердження), що надсилається у формі sms-повідомлення на вказаний вами номер мобільного телефону. При цьому використовується подвійний захист: пароль (Код підтвердження), що надсилається, генерується за методом випадкових чисел, що гарантує унікальність, а номер телефону, на який приходить sms-повідомлення з паролем, відомий лише вам. Ви можете змінити номер телефону, звернувшись у відділення і надавши документи, що засвідчують особу. Це ще одна додаткова пересторога, яка, до того ж, фіксується документально.

Ступінь інформаційного захисту при введенні паролю для користування і-банкінгом настільки високий, що на «перехоплення» та «розкодування» вашого паролю зловмисникам потрібно витратити роки, і то у випадку, якщо у їх розпорядженні будуть потужні обчислювальні системи. А сайт, на який Ви заходите з метою здійснення операцій, надійно захищений спеціальним кодуванням, з автоматичним перенаправленням на безпечне з’єднання.

Також банк може встановлювати ліміти на операції через і-банкінг (ліміти на одну операцію, денні ліміти тощо). Такі обмеження покликані надати додаткову безпеку при користуванні інтернет-банкінгом.

Окрім цього, в січні цього року для підвищення рівня безпеки наших користувачів було підключено послугу СМС - інформування при вході до системи «Idea Bank Online». Це дозволяє додатково контролювати використання вашого облікового запису в системі та підвищує рівень захищеності коштів. 

На скільки популярною серед ваших клієнтів на сьогодні є послуга інтернет-банкінгу?
Популярність послуг інтернет-банкінгу постійно зростає. Все більше клієнтів хочуть економити час на таких простих фінансових операціях, як оплата рахунків за комунальні послуги, поповнення мобільного чи рахунку за користування інтернетом, переказ коштів дітям тощо. Тільки за останні два роки кількість користувачів системи «Idea Bank Online» збільшилась в 6 разів. Сьогодні це понад 30 тис. клієнтів і кожного місця близько 1000 нових клієнтів, починають користуватися нашою системою. 

- На скільки складною є система інтернет-банкінгу? Чи тяжко буде звичайному користувачу інтернету почати нею користуватися?
Користуватися системою дистанційного обслуговування «IdeaBank Online» дуже зручно та просто. Вона логічна та зрозуміла. Клієнт має можливість обрати собі логін доступу до «Idea Bank Online». Одразу після підписання угоди про користування системою за допомогою sms-повідомлення клієнт отримує пароль для першої реєстрації. Для зручності, тільки у відділеннях Ідея Банку є планшети, на яких клієнт має можливість зробити перший вхід до системи. При цьому працівник відділення проводить короткий тренінг для клієнта по користуванню інтернет-банкінгом. Окрім цього, спеціально для наших клієнтів ми розробили навчальний ролик, який дозволяє ознайомитись із системою та без проблем навчитися нею користуватися. Ролик можна переглянути на сайті банку або на нашому каналі в Youtube.

Система «IdeaBank Online» дуже зручна, вона економить клієнтам не тільки гроші, оскільки здійснення платежів в ній найчастіше дешевше ніж в касі, алей час на відвідування відділень, адже клієнт уникає черг та паперової бюрократії. Ми певні, що спробував один раз зробити банківські операції в системі і-банкінгу, жоден клієнт не захоче від них відмовитись.

Опубликовано на сайте: 30.04.2015

Автор: Простобанк Консалтинг

Источник: http://www.prostobank.ua/spravochniki/banki/(name)/prikarpate

Срочно нужны деньги?