ТАСКОМБАНК: Як швидко та не за всі гроші світу створити сайт та приймати онлайн-оплату? // 29.05.2020

Нині потреба в інтернет-платежах зросла як ніколи. Здавалось, традиційні офлайн-сегменти несподівано знаходять своє місце в мережі. // 29.05.2020

Про те, які платіжні рішення допомагають під час цифрової трансформації, як правильно обрати конструктор для створення сайту і отримати максимальний прибуток від нових викликів, розповіла керівник проектів Департаменту транзакційного бізнесу Спірідончева Віра.

Не час опускати руки - треба діяти, і діяти швидко. Пропонуємо покрокову інструкцію з переходу офлайн-бізнесу в онлайн.

Які сервіси нині знаходяться на піку популярності?

Передусім сервіси доставки. Це не завжди доставка їжі. Люди, які працюють вдома або дотримуються карантину, потребують звичних речей, які звикли купувати в звичайних магазинах. В нових умовах змінюються і звички. Люди відповідальніше ставляться до себе і свого життя. Мало хто очікував, що, наприклад, заняття фітнесом стануть популярні онлайн. Фізичний похід у спортзал був одним з елементів самодисципліни, адже вдома мало хто міг змусити себе займатися спортом. Тепер усе змінилося, зокрема, змінилася мотивація. Кажуть, щоб виробити нову звичку, потрібно близько місяця. Ми не знаємо, як довго триватиме пандемія, але сформовані звички залишаться трендом, бо це зручно.

Онлайн-доступ до товарів і послуг заощаджує час і сили

Онлайн-платежі зручніші, ніж розрахунки готівкою. Це стосується всіх, не тільки молоді, а й людей у зрілому віці, які раніше не користувалися онлайн-сервісами та з підозрою дивилися на інтернет-платежі. Цільова аудиторія онлайн-послуг змінюється. Тепер онлайн-платформами користується не тільки молодь. Старше покоління стало частіше використовувати можливості віддаленого доступу, включно з доставкою і, зрозуміло, інтернет-платежами. Що, цікаво, люди похилого віку починають переходити на безготівковий спосіб оплати. Вони цікавляться, як можна прив'язати свою банківську картку до телефону. З

Загалом, життя змушує кожного задуматися над цифровими трансформаціями. Ця криза, ніби наближає наше майбутнє. Раніше ми будували прогнози розвитку сектору e-commerce через 5 чи 10 років. І ось, ці прогнози вже здійснюються. Бізнес змінюється і шукає нові ідеї, тож ми ділимось власним досвідом. Якщо Ви маєте невеликий бізнес і ще не маєте сайту, інформація нижче саме для Вас.

Скористайтесь конструктором для створення сайту

Серед загальних переваг конструкторів сайтів варто виокремити:

  • неймовірну простоту використання;

  • швидкість створення сайтів;

  • різноманітність безкоштовних варіантів.

Робота над онлайн-ресурсом відбувається в web-браузері. Це дозволяє працювати над сайтом з будь-якого комп'ютера, а також одночасно з декількох пристроїв.

Серед найпопулярніших конструкторів сайтів з безкоштовними версіями можна виділити: Wix, WordPress, Ucraft, SITE123, Weblium та ще один український конструктор - Shop-express, приклад якого ми розглянемо детальніше.

Крок перший – створення інтернет-магазину

Створити інтернет-магазин досить просто. Зайдіть на сайт платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express, вкажіть адресу вашої електронної пошти та дайте відповідь на кілька простих запитань. Вже за хвилину у вас є інтернет-магазин, який потрібно наповнити текстами і товарами. Про це далі.

Крок другий – реєстрація доменного імені

Зареєструвати доменне ім’я можна на сайті будь-якого реєстратора доменних імен. Для проектів з цільовою аудиторією в Україні можна обрати доменне ім’я в зоні COM.UA або за наявності зареєстрованої торгівельної марки – UA. Для міжнародних проектів краще обирати імена в зоні COM, EU, тощо.

Крок третій – налаштовуємо дизайн сайту

Зазвичай інтернет-магазин не потребує складного дизайну. Все має бути просто і зрозуміло користувачу. Щоб ваш інтернет-магазин набув свого фірмового стилю, достатньо додати ваш логотип і фірмові кольори. Усе інше автоматично налаштується для зручності користування ним. Якщо ви хочете отримати індивідуальний дизайн, то ви можете звернутися до фахівців Shop-Express для налаштування індивідуального дизайну.

Крок четвертий – додавання товарів

Існує декілька способів додати товари на сайт інтернет-магазину. Варіант перший. Додати кожен товар за допомогою системи управління інтернет-магазином. Цей спосіб дозволяє гарно оформити товари, але займає досить багато часу. Якщо у вас багато товарів, процес може зайняти певний час. Варіант другий. Завантажити товари з файлу Excel. Це швидко, але не дозволяє оформлювати дизайн опису товару. Варіант третій. Завантажити товари за допомогою API – спеціальної системи, що дозволяє обмінюватись даними про товари і замовленнями між вашим магазином та іншими системами, наприклад CRM, або системами обліку. Можна комбінувати ці варіанти, наприклад, завантажувати товари за допомогою файлу Excel, а потім редагувати опис за допомогою системи управління сайтом.

Крок п’ятий – підключення онлайн-оплати

Щоб приймати платежі, потрібно обрати та підключити одну з платіжних систем з каталогу інтеграцій. Оптимальний вибір для організації онлайн-оплати на сайті - TACPAY. Тут також дуже просто. Реєструєтесь на платформі та очікуєте на дзвінок менеджера Банку.

Укладаете договір з TACPAY на послугу інтернет-еквайрингу та отримуєте ключ продавця. Цей ключ необхідно вказати при створенні варіанту оплати в системі керування інтернет-магазином Shop-Express.

Крок шостий - організація доставки

Вкажіть доступні для ваших клієнтів види доставки, а також, якщо надаєте таку можливість, адресу де можна забрати замовлення самостійно.

Крок сьомий - маркетинг і реклама

Якщо ви успішно пройшли всі попередні етапи, вас можна привітати: ви готові до онлайн-продажу та обслуговування покупців. Але, про те, що ви тепер є в онлайні ніхто не знає. І не дізнається, якщо не зайнятися просуванням і не привернути на сайт трафік. Що обов'язково потрібно зробити:

  • розмістити оголошення на вході до магазину або кафе про те, що з певного числа компанія переходить на дистанційне обслуговування. Дати посилання на сайт інтернет-магазину, а в ідеалі - вказати QR-код для переходу на сторінку. Повинно спрацювати непогано: люди приходитимуть за покупками, побачать оголошення та зайдуть на сайт;

  • зателефонувати постійним покупцям і (або) зробити електронну розсилку. Це для тих, хто збирав контактні дані. Зазвичай це сфера послуг - роздрібні магазини майже не роблять подібного. Хіба що в рамках програм лояльності;

  • запустити контекстну рекламу Google Adwords. Так люди побачать рекламні блоки в стрічці і дізнаються, що поблизу можна купити товари першої необхідності або отримати послугу онлайн. Особливу увагу приділіть налаштуванням геолокації. Інакше переплатите за те, що рекламу побачать клієнти з сусіднього регіону;

  • запустити таргетовану рекламу в соціальних мережах. Якщо сильно спростити, вона працює за тією ж схемою, що і контекст, тільки в популярних спільнотах Facebook та Instagram. Відповідно, потрібно оперативно завести групи на цих ресурсах - самостійно або за допомогою найманого SMM-фахівця;

  • зайнятися SEO-просуванням. Миттєвих результатів такий підхід не дає, проте вони будуть довготривалими: сайт на тривалий час увійде до ТОП пошукової видачі. Адже з контекстом: платиш гроші - трафік є, перестав - по нулях, тоді як SEO-просування, в разі виходу в ТОП пошуку, приносить трафік безкоштовно.

Тож можемо зробити висновок

"Немає лиха без добра", - говорить відома приказка. Так би ще три роки збиралися вийти в онлайн, а тут хочеш-не хочеш, але це обов'язково треба зробити, щоб врятувати бізнес. Утім, головне в іншому: криза обов'язково мине (можете в цьому не сумніватися!), а онлайн-продажі будуть приносити прибуток впродовж багатьох років. Криза - час виходу на новий рівень. Це ваш шанс, і саме зараз слушний час, щоб ним скористатися. Здоров'я вам і процвітання бізнесу.

Опубликовано на сайте: 29.05.2020

Автор: Простобанк Консалтинг

Источник: http://www.prostobank.ua/spravochniki/banki/id/266

Срочно нужны деньги?